Informasjon om nedlasting:

wedi aktuelt
wedi i praksis
wedi internasjonalt

Fra idé til ferdig prosjekt - wedi prosjektservice: Full service, ingen bekymringer

Velværetilbud har i flere år vært en selvfølge. Med økende tilbud og tilsvarende etterspørsel er imidlertid også kravene til velværeanlegg økt: Nå ønsker kundene innovative og uvanlige løsner som overbeviser med teknikk og design. Planleggere, arkitekter og utbyggere ønsker dermed stadig flere nye "spesialtjenester". For å kunne oppfylle disse kravene i tillegg til den løpende forretningsdriften tilbyr wedi sine samarbeidspartnere en omfattende og profesjonell prosjektservice. Denne skreddersydde totalservicen følger wedi-kundene fra den første ideen til prosjektet er ferdigstilt.

Det er enkelt å bruke wedi prosjektservice, og det er alltid de samme standardiserte prosjekttrinnene som gjelder: Det første punktet er alltid planskissene fra oppdragsgiveren, som det etter ønske skal integreres dusjløsninger og avløp eller tilførselsrør i. Neste trinn er at wedi prosjektservice lager individuelle CAD-skisser, og først etter godkjenning, budsjettgjennomgang og tildeling av ordren, produseres alle nødvendige elementer av vanntett ekstrudert polystyrol-hardskum, klare for flislegging. En avsluttende prøveoppbygging i fabrikkhallene garanterer at alt er fullstendig og at det dermed kan bygges opp helt nøyaktig og uten tidstap på byggeplassen.

Ingen form er umulig

De mest moderne produksjonsteknikker gjør det mulig for wedi å levere mye mer enn standardprodukter til velværeanleggene. I Emsdetten kan krevende spesialløsninger og så å si alle tenkelige former realiseres, med topp kvalitet. Hvis for eksempel en kunde ønsker runde kupler til et tyrkisk bad, blir de enkelte formelementene også skåret dune og ikke, som i det ofte er vanlig å gjøre, fremstilt polygonalt.

Høy sikkerhet i planleggingen og kostnadsberegningen

Den omfattende prefabrikkeringen i wedi-fabrikken, som blant annet også kan innebære integrering av varmesystem eller påføring av epoksyharpiks, sikrer høy sikkerhet i planleggingen og kostnadsberegningen for arkitekter, planleggere og byggherrer.